CROCHET

Jaren hebben de haaknaalden in de kast gelegen. Tijd om het weer op
 te pakken en dit is het resultaat. Leuk om te doen.

My crochet hooks have been in the closet for years. Time to take them out
and this is the result. It’s a fun thing to do.


Ondanks het eenvoudige patroon verdiende mijn haakwerkje het
om ingelijst te worden.

Despite the simple pattern my crocheting deserves it to be framed.



Misschien ga ik het eens proberen met deco garen... maar eerst een
dikke haaknaald aanschafen... WORDT VERVOLGD.

Maybe I will try it out with deco yarn... but first I have
to purchase a thicker hook... TO BE CONTINUED.


LUISTER NAAR MIJN HART... KAN JE HET HOREN?
HET ZINGT!

LISTEN TO MY HEART... CAN YOU HEAR IT?
IT SINGS!

4 comments:

@nne said...

mooie sfeerbeelden ... ik krijg écht zin om ook terug te haken. @nne

Bonjade said...

Heb je nu gewoon dit mooie kleedje helemaal gehaakt.....?
Geweldig gewoon, heerlijke sfeerbeelden heb je er van gemaakt......mooi met de knoopjes en het vintage kaartje.
Kan helaas niet haken....maar misschien moet ik toch mijn moeder eens vragen of ze het me wil leren.
Super mooi, mag inderdaad in een lijstje.

Fijne avond

Liefs

What's in a day said...

Een tijdje terug pakte ik ook de haaknaalden weer en o
wat leuk om te doen..het ligt hier nu standaard klaar.
Je hebt er mooie plaatjes van gemaakt en je kleedje
is erg mooi.

Lieve groetjes,
♥Eefie

francis said...

Ha barbara , Dank voor je reacties .
Ik heb beide boeken van Sarah ! Heb ze weer tevoorschijn gehaald
Ze stonden een beetje verloren in de kast .
Weer afgestoft en binnen handbereik gelegd .
Boeken .... oh heerlijk .
Houd jij ook zo van echte heerlijke boekenwinkels ?
Mijn nieuwste aanwinst is BRIEVEN AAN BIJNA NIEMAND ANDERS .....van Toon Tellegen .
Ik ben weg van zijn boeken !
Deze is ook weer geweldig !
Wens je een heerlijk weekend . Hier schijnt de zon !